امید عالیشاه با ۶ قهرمانی لیگ برتر یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ این لیگ به شمار می‌رود.

فصل بعد هم برای قهرمانی می‌جنگیم / جامی که این فصل با همه مشکلات گرفتیم واقعاً حق ما بود

به گزارش قدس آنلاین،  هرچند که دشوار است عالیشاه رکورد سید جلال حسینی با ۹ قهرمانی در لیگ برتر را بشکند، اما به هرحال او از جمله بازیکنانی است که بارها به این مهم نائل آمده واحتمال دارد درسال‌های آتی نیز بتواند این رکورد را ارتقا دهد.

- پس از قهرمانی پرسپولیس حرف و حدیث‌های زیادی درباره جایگاه شما در فضای رسانه‌ای مطرح شد. این اتفاقات را چه طور ارزیابی می‌کنید؟

فوتبال همین است و من هم بازیکن کم تجربه‌ای نیستم و به این مسائل عادت کرده‌ام. به هرحال وقتی یک تیم قهرمان می‌شود رقبا تلاش می‌کنند خودشان را محق نشان دهند. اما پرسپولیس هشت سال است که درکورس قهرمانی قرار دارد و این اتفاقی نیست. ما واقعاً شخصیت قهرمانی پیدا کردیم و توانستیم تیم را به سمت موفقیت سوق دهیم. من سال‌هاست درپرسپولیس بازی می‌کنم و جام‌های زیادی را دیدم. به نظر من این جامی که گرفتیم واقعاً حق ما بود چون با وجود ازدست دادن سرمربی در نیم فصل توانستیم خودمان را به خوبی با تفکرات سرمربی جدید وفق دهیم و به سمت قهرمانی حرکت کنیم.

-فکر می‌کنی این تفکر بازهم بتواند به شما درراه رسیدن به قهرمانی کمک کند؟

به هرحال وقتی ذهنیت ساخته شده در یک تیم برای موفقیت بنا شده باشد همین اتفاق هم خواهد افتاد. ما تیم و بازیکنانی امروز و دیروز نیستیم. بچه‌ها سال‌هاست درکنار هم تلاش می‌کنند و خوب با روحیات هم آشنا هستند. مطمئنم با جذب بازیکنان جدید دوباره شرایط برای رسیدن به قهرمانی فراهم خواهد شد. ما فصل پیش سختی‌های بسیاری را متحمل شدیم و شرایط برای من چندان هم ایده‌ال نبود. شاید اگر هرتیم دیگری به جای ما بود اصلاً در کورس قهرمانی قرار نمی‌گرفت. اگر یادتان باشد در مقطعی ما ۵ امتیاز از صدر جدول فاصله گرفتیم اما خودمان را خوب جمع کردیم واجازه ندادیم این شرایط به روحیات ما لطمه وارد کند. این وضعیت نتیجه داشتن یک تیم با تجربه است وامیدواریم فصل بعد هم هواداران را شاد کنیم.

-خودت هم دراسکواد فصل بعد هستی؟

من سعی کردم خودم را همیشه آماده نگه دارم. گاهی مصدومیت‌هایی بوده اما زود برگشتم و به تیم کمک کردم. اعتقاد دارم یک بازیکن باید همیشه حرفه‌ای باشد ومن هم تلاشم همیشه همین بوده است. انشاء‌الله فصل بعد هم درخدمت پرسپولس هستم و سعی می‌کنم به موفقیت تیم برای رسیدن به یک قهرمانی دیگر تلاش کنم. سرمربی ما هم به زودی مشخص خواهد شد. امیدوارم فردی سرمربی ما شود که توان کافی را داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.